රටේ සියලුම රාජ්ය නිලධාරීන් වෙනුවෙන් අලුත් වැඩක්
රාජකාරි කටයුතු පහසු සහ කාර්යක්ෂම කිරීම වෙනුවෙන් රාජ්ය නිලධාරීන්ට ඩිජිටල් අත්සනක් හඳුන්වා දී ඇති බව වාර්තා වේ.
ඒ අනුව රාජ්ය සේවය ඩිජිටල්කරණය කර නව මාවතකට යොමු කිරීම වත්මන් රජයේ අරමුණ බව රාජ්ය පරිපාලන, පළාත් සභා හා පළාත් පාලන අමාත්යා ආචාර්ය චන්දන අබේරත්න මහතා ප්රකාශ කරයි.
අමාත්යවරයා මේ බව සඳහන් කළේ රාජ්ය පරිපාලන, පළාත් සභා හා පළාත් පාලන අමාත්යාංශයේ ස්වදේශ කටයුතු අංශයේ රාජ්ය නිලධාරීන්ට ඩිජිටල් අත්සන හඳුන්වා දීමේ අවස්ථාවට ඊයේ (15) දින සහභාගී වූ අවස්ථාවේදීයි.
එසේම ඔහු විසින් තවදුරටත් සඳහන් කර ඇත්තේ ජනතාව අපේක්ෂා කරන කාර්යක්ෂම රාජ්ය සේවයක් ඇති කිරීම තම අරමුණු බවත් ග්රාම නිලධාරිවරයා දක්වා මෙම නව තාක්ෂණය ගෙන යා යුතු බවත් ය.
ඒ අනුව මෙහිදී රාජකාරී කටයුතු පහසුව සහ කාර්යක්ෂමව කිරීම වෙනුවෙන් 2006 අංක 19 දරන ඉලෙක්ට්රොනික ගනුදෙනු පනත පරිදි ස්වදේශ කටයුතු අංශයේ දිස්ත්රික් ලේකම් කාර්යාල සහ ප්රාදේශීය ලේකම් කාර්යාල තුළ සිටින නිලධාරීන්ගේ අත්සන් ඩිජිටල්කරණය ක්රියාවලිය ඇරඹුනා.
ඉලෙක්ට්රොනික ගනුදෙනු පනතේ විධිවිධාන ප්රකාරව LankaPay ආයතනය ඩිජිටල් අත්සන සහිතක කිරීමේ අධිකාරිය වනවා.
මේ ඔස්සේ ලිපි මඟින් කටයුතු කිරීමේදී ඇතිවෙන ප්රමාදයන් වළක්වා ගැනීමට හැකිවන සේම වඩාත් කාර්යක්ෂම හා ඵලදායි සේවාවක් සලසා ගත හැකි බව ද වාර්තා වේ.
කෙසේ වෙතත් මෙම අවස්ථාවට රාජ්ය පරිපාලන, පළාත් සභා හා පළාත් පාලන අමාත්යාංශයේ ලේකම් එස්. ආලෝක බණ්ඩාර, ස්වදේශ කටයුතු අංශයේ අතිරේක ලේකම්වරුන් වන ආචාර්ය රෝෂිණී දිසානයක, ඒ.ජී. නිශාන්ත, චිත්ර තිලකරත්න, ධම්මික මුතුගල, ඔමාලි විමලරත්න, මෙන්ම ප්රධාන මුල්ය නිලධාරී ජේ. ඩී. ඒ. පී ජයසිංහ, අධ්යක්ෂ ජෙනරාල් ඉංජිනේරු යූ. එල්.ඒ. නසාර්, කොළඹ දිස්ත්රික් ලේකම් ප්රසන්න ගීගනගේ යන මහත්ම මහත්මීන් සහ ස්වදේශ කටයුතු අංශයේ මාණ්ඩලික නිලධාරීන් පිරිසක් ද සහභාගී විය.