ආයේ වතුර බිල ගෙවන්න තියෙන්නේ ONLINE ලු..
ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලය විසින් පාරිභෝගික සේවාවන් නවීකරණය කිරීමේ අරමුණින් රජයේ ඩිජිටල්කරණ වැඩසටහනට අනුකූලව විශේෂ ව්යාපෘති කිහිපයක් මේ වනවිට ක්රියාත්මක කරමින් සිටින බව මණ්ඩලයේ නියෝජ්ය සාමාන්යාධිකාරී මහාචාර්ය ඒකනායක වීරසිංහ මහතා සඳහන් කළේය.
වීරසිංහ මහතා පැවසුවේ, මේ අතරින් වැදගත් වැඩිදියුණු කිරීමක් වන්නේ තත්ය කාලීන ගෙවීම් පද්ධතියක් හඳුන්වාදීම බවයි. මෙහිදී පාරිභෝගිකයන් විසින් ජල බිල් ගෙවූ පසු, ඔවුන්ගේ ගිණුම් වහාම යාවත්කාලීන වනු ඇත.
“දැනට පවතින ක්රමවේදය යටතේ ගිණුම් යාවත්කාලීන වන්නේ ගෙවීම සිදු කළ දිනෙන් පසුවිනි. නව ක්රමවේදය යටතේ එය වහාම සිදුවේ,” යැයිද වීරසිංහ මහතා පැවසීය. මෙම ක්රමය ක්රියාත්මක කිරීමට, මණ්ඩලය දැනටමත් ජල බිල්පත් ගෙවීමේ නියෝජිත ආයතන සමඟ සාකච්ඡා සිදුකර ඇති අතර, සමහර ආයතන තත්ය කාලීන ගෙවීම් ක්රමවේදය සඳහා දැනටමත් සම්පූර්ණයෙන්ම පිවිසි ඇති බවද ඔහු සඳහන් කළේය.
“ඉදිරි සති දෙක තුළ රටපුරාම තත්ය කාලීන ගෙවීම් ක්රමය ක්රියාත්මක කිරීමට අපි සැලසුම් කර තිබේ,” යැයිද ඔහු ප්රකාශ කළේය. තවත් වැදගත් තීරණයක් වන්නේ, පාරිභෝගිකයන්ට ජල බිල් ගෙවීම පහසු කිරීම සඳහා E-bill ක්රමය සහ QR කේත පද්ධතියක් හඳුන්වාදීමයි.
මෙය ඔවුන්ට බිල් ගෙවීම තවත් වේගවත් සහ කාර්යක්ෂම ක්රියාවලියක් බවට පත් කිරීමට උපකාරී වනු ඇත.
මෙම සියලුම උත්සාහයන්, රාජ්ය ආයතනවල සේවාවන් වඩාත් කාර්යක්ෂම හා පාරිභෝගික මිතුරන් බවට පත් කිරීම අරමුණු කරගත් රජයේ පුළුල් ඩිජිටල්කරණ වැඩසටහනට අයත් යයි ද නියෝජ්ය සාමාන්යාධිකාරීවරයා අවධාරණය කළේය.
