මත්තල ගුවන්තොටුපළ සඳහා රජයේ සැලසුම් හෙළි කරයි

Report

මත්තල රාජපක්ෂ ජාත්‍යන්තර ගුවන්තොටුපළ (MRIA) ව්‍යාපාරික අරමුණක් නොමැතිව ඉදිකර ඇති බව ගුවන් සේවා අමාත්‍ය බිමල් රත්නායක මහතා පවසනවා.

මාධ්‍ය අමතමින් අමාත්‍ය රත්නායක මහතා පැවසුවේ එය අතහැර දැමූ ගුවන්තොටුපළක් බවට පත්ව ඇති බවත්, එම නිසා රට විශාල ණය බරකට මුහුණ දී ඇති බවත්ය.

ශ්‍රී ලංකාව දැනට 2030 වන තෙක් ගෙවීමට ඇති ඇමරිකානු ඩොලර් මිලියන 260 ක ණයක් සඳහා මුහුණ දී සිටින බවයි.

ඔන්න දැන් ඉඳන් දවස් 30 ක් වීසා නැතුව චීනෙට යන්න පුළුවන්

ඔන්න දැන් ඉඳන් දවස් 30 ක් වීසා නැතුව චීනෙට යන්න පුළුවන්

රජය මත්තල ගුවන්තොටුපළ ගුවන් යානා ගොඩබෑම සහ ගුවන්ගත කිරීම සහිත මෙහෙයුම් ආයතනයක් බවට සංවර්ධනය කිරීමට උත්සාහ කරයි. මෙය වසරකින් හෝ දෙකකින් සිදුවිය හැකි දෙයක් නොවේ. මෙම ගුවන්තොටුපළ සඳහා අපි දැනට වියදම් සහ ණය ගෙවීම්වලට මුහුණ දී සිටිමු. එය ප්‍රධාන ගුවන්තොටුපළක් නොවුනත්, විකල්ප ගුවන්තොටුපළක් ලෙස එය අත්‍යවශ්‍යයි,” ඔහු පැවසීය.

ශ්‍රී ලංකාවේ විකල්ප ගුවන්තොටුපළක් ලෙස මත්තල ගුවන්තොටුපළ යම් දුරකට ප්‍රයෝජනවත් වී ඇති බව අමාත්‍ය රත්නායක මහතා පෙන්වා දුන්නේය.

ගුවන් සේවා අමාත්‍යවරයා තවදුරටත් හෙළි කළේ ගුවන් යානා නඩත්තු කිරීම වැනි අනෙකුත් මෙහෙයුම් සඳහා ගුවන්තොටුපළ සහ ප්‍රධාන ගුවන්තොටුපළ පරිශ්‍රයෙන් පිටත භූමිය සූර්ය බලශක්ති ව්‍යාපෘති සඳහා යොදා ගැනීමට සාකච්ඡා සිදුවෙමින් පවතින බවයි.

ඛනිජ තෙල් සංස්ථාව සේවක කප්පාදුවකට සුදානම්

ඛනිජ තෙල් සංස්ථාව සේවක කප්පාදුවකට සුදානම්

ඉහළ මගීන් සංඛ්‍යාවක් පිළිගැනීමේ අදියරකට අප ළඟා වන තුරු, රජය අනෙකුත් ආදායම් උපයන ව්‍යාපෘති සහ ව්‍යාපාර හරහා ගුවන් තොටුපළ ලාභදායී කිරීමට බලාපොරොත්තු වේ,” ඔහු පැවසීය.

ඊයේ මේ බව මත්තල ගුවන් තොටුපළේ නිරීක්ෂණ චාරිකාවක නිරත වීමෙන් පසු ගුවන් සේවා අමාත්‍ය බිමල් රත්නායක මහතා පවසා සිටියා.  

ජනතාවට බර, මන්ත්‍රීන්ට ජොලි - ජගත්ගේ අනාවරණයෙන් GMOA කැළඹෙයි

ජනතාවට බර, මන්ත්‍රීන්ට ජොලි - ජගත්ගේ අනාවරණයෙන් GMOA කැළඹෙයි